




Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου ήταν πρωταγωνιστές των επετειακών εκδηλώσεων που πραγματοποιηθήκαν από τις 16 Ιουνίου εως και τις 22 Ιουνίου. Συγκεκριμένα ‘:
- Την Τρίτη 16 Ιουνίου συμμετείχαν στην ιστορική εσπερίδα που διοργάνωσαν οι Περιφέρεια Πελοποννήσου, ο Δήμος Καλαμάτας , η κοινότητα Βέργας και ο Πολιτιστικός και Αναπτυξιακός Σύλλογος Βέργας. Παρουσίασαν επιστολή του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη στον Γαλλικό τύπο το 1826 που περιγράφει τη νικηφόρα Μάχη της Βέργας,
- Την Κυριακή 21 Ιουνίου στο κατάμεστο Πάρκο του Αλμυρού συμμετείχαν στη αναπαράσταση της Μάχης , στους παραδοσιακούς χορούς καθώς παρουσίασαν την εργασία τους στο πανελλήνιο μαθητικό συνέδριο Ιστορίας που διοργάνωσε το Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημιού Πατρών “‘Ελα να σου μιλήσω για τον τόπο μου”
- Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου έκλεισαν τις επετειακές εκδηλώσεις με ποιήματα στο μνημείο των Ηρώων ύστερα από την επιμνημόσυνη δέηση από τον Μητροπολίτη Μάνης, ενώ η εκφώνηση του πανηγυρικού της επετείου πραγματοποιήθηκε από τη Δ/ντρια του Δ.Σ Παραλίας Βέργας.
