200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΒΕΡΓΑΣ 1826 – 2026

Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου ήταν πρωταγωνιστές των επετειακών εκδηλώσεων που πραγματοποιηθήκαν από τις 16 Ιουνίου εως και τις 22 Ιουνίου. Συγκεκριμένα ‘:

  • Την Τρίτη 16 Ιουνίου συμμετείχαν στην ιστορική εσπερίδα που διοργάνωσαν οι Περιφέρεια Πελοποννήσου, ο Δήμος Καλαμάτας , η κοινότητα Βέργας και ο Πολιτιστικός και Αναπτυξιακός Σύλλογος Βέργας. Παρουσίασαν επιστολή του Πετρόμπεη  Μαυρομιχάλη στον Γαλλικό τύπο το 1826 που περιγράφει τη νικηφόρα Μάχη της Βέργας,
  • Την Κυριακή 21 Ιουνίου στο κατάμεστο  Πάρκο του Αλμυρού συμμετείχαν στη αναπαράσταση της Μάχης , στους παραδοσιακούς χορούς καθώς παρουσίασαν την εργασία τους στο πανελλήνιο  μαθητικό συνέδριο Ιστορίας που διοργάνωσε το Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημιού Πατρών “‘Ελα να σου μιλήσω για  τον τόπο μου”
  • Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου έκλεισαν τις επετειακές εκδηλώσεις με  ποιήματα  στο μνημείο των Ηρώων ύστερα από την επιμνημόσυνη δέηση από τον Μητροπολίτη Μάνης, ενώ η εκφώνηση του πανηγυρικού της επετείου πραγματοποιήθηκε  από τη Δ/ντρια του Δ.Σ Παραλίας Βέργας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *