
Αποχαιρετήσαμε το σχολικό έτος 2025-26 με τις μελωδίες και τους στίχους από το έργο του Δ. Σαββόπουλο . Οι μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού Σχολείου τραγούδησαν και χόρεψαν , χαρίζοντας μια γιορτινή ατμόσφαιρα σε όσους παραβρέθηκαν. Ένας τυχερός έφυγε με ποδήλατο που κλήρωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ο οποίος είχε φροντίσει και για ένα πλούσιο μπουφέ με κεράσματα για όλους.
